subota, 21. siječnja 2012.

Nulta godina; Suza napravila blog :P

Bok svima! 
Odlučila sam početi pisati blog, podjeliti svoj hobi i kreativne zamisli s Vama u nadi da 
će netko prepoznati moju kreativnost i da će se htjet pridružiti novonastaloj Udruzi.
Naime, riječ je o Udruzi gdje se okupljaju svi kreativci koji se žele izraziti kroz 
kreativan rad i od starog napraviti nešto novo i slatko što možete pokloniti voljenoj 
osobi, majci, prijatejici, poslovnom partneru ili pak uljepšati sebi dan nekom sitnicom 
koju ste sami napravli. 

Većina ljudi je danas pod velikim stresom zahvaljujućim svakodnevnim obavezama na poslu i  kod kuće. Unatoč svemu tome ja sam našla svoj 'ispušni ventil' te otišla na jedan kreativni 
tečaj. Shvatila sam da se tamo okupljaju žene kako bi popile kavu, pojele čokoladu, 
popričale, družile se, dobro zabavile, a usput i napravile nešto unikatno i stvarno lijepo 
čime mogu urediti svoj dom. Provela sam mnogo vremena pregledavajući časopise o uređenju interijera i izradi raznih korisnih stvarčica te odlučila osnovat Udrugu, nazvati je 
Kockica i pokušati pružiti svim kreativcima da se izraze na samo njima svojstven način, da 
se malo opuste i riješe stresa i sve to bez tableta :) 
Dakle, ako imate neki bakin ormarić, izgleda trošno i staro ko Biblija, a htjeli ste ga 
bacit, razmislite opet. Naučit ću Vas i pokazat Vam kako da mu vratite stari sjaj te da od 
njega zajedno napravimo sasvim novi koji će odgovarat i savršeno stajat u vašoj spavaćoj sobi ili dnevnom boravku, a usput ćemo se i dobro zabavit. 
Evo, to je to za ovaj put. Dođite. Nazovite. Pitajte što vas zanima, komentirajte, svaka 
kritika ili pohvala na slike koje će biti objavljivane je dobro došla. Ja bih bila stvarno 
sretna i zadovoljna kada bi rad Udruge urodilo plodom i kada bi došli na radionice koje 
organiziramo, da ostavite muževe, djecu, kuću na samo par trenutaka i posvetite se sebi jer biti kreativan može svatko.

Do sljedećeg posta! :*





2 komentara: