subota, 4. veljače 2012.

Ho-ho vratila nam se zima.

Bok svima. 
Nadam se da ste na nekom toplom mjestu uz kavu ili čaj, uživate uz neki dobar film, knjigu.... Ako ne, mora da se radujete igri u snijegu sa djecom :D Bilo kako bilo, došla sam kako bi podjelila nešto s vama. Kao što je rečeno u prošlom postu, održali smo radionicu i.... Pa malo mi je teško pisati o tome jer nakupe se suze gledajući kako njigove vrijedne ruke marljivo izrađuju srčeka, maštajući kako će to poklonit svojoj unuci i dragom sinu. Podsjećaju me na moju dragu baku koja se brinula o meni cijeli moj život. Samo želim skrenuti pažnju da posvetite vrijeme svojim starima. Evo jedna sličica tih dragih starica......... :)




Nadalje, u prošlom postu sam najavila i slike s gastro-festa u Đakovu na kojem smo trebali imat svoj štand s unikatnim radovima za prodaju. Nažalost, zbog vremena i velikog minusa koji prikazuje živa, odgođen je dok se vrijeme ne popravi, a datum je nepoznat. 
I još jedna novost. Održava se sajam rukotvorina u Đakovu. Svi detalji će biti objavljeni na vrijeme, a zainteresirani kreativci iz Đakova i bliže okolice neka se jave na telefonom i mailom. Tko zna, možda se otvori neka nova poslovna mogućnost za Vas ;) 
To je sve za ovaj puta. Nove fotografije pogledajte u našoj galeriji, a ostale informacije i rasporede o tečajevima, novosti i  zanimljivosti, pogledajte na rubnici stranice. 

Do sljedećeg posta!








P.S
Bliži se 14. veljače, najromantičniji dan u cijeloj godini..... Jeste razmislili što ćete pokloniti voljenoj osobi? Ovo srce sam dobila od svoje kćeri, ona ga je napravila salvetnom tehnikom, malo boje i raspucavanjem. Morala sam se nekome pohvaliti :P

Nema komentara:

Objavi komentar