srijeda, 16. svibnja 2012.

Doista ima jos divnih ljudi..:)

Pijem jutarnju kavicu,a mogu vam reci da sam i malo umorna jer nisam mogla spavati ..
Pitate se zasto ..
Jucer se desila predivna stvar...za mene posebna ,a i za Udrugu Kockica jer doisa ima jos divnih ljudi koji te negledaju kroz novac,kroz sto si i sta si,da te ne lazu, ne govore jedno,a rade drugo..
Da, a  sada zasto nisam spavala...
Cijele noci muvalo  mi se po glavi ,ideje su samo sijevale ,dolazile,izlazile,,,..
Dobili smo lokal na koristenje koji smo koristili za sajmove ,a i sada koristimo za postav Udruge..
.Uredivala sam ga i masta je proradila,tisina ,mir ...nitko te nezove..mama..daj ovo ,ono...spokojna tisina,a pun ideja..pun radova u glavi..
Kako to vama docarati,prikazati,objasniti.
Nadam se da cete sahvatiti o cemu pisem .
Sada ne moram nikoga moliti,biti ponizena da izadem s robom 
Imamo stalan postav gdje se moze doci pregledati rukovorine,kupiti....komentirati,..
Druga stvar sto me je odusevila to je sto idemo na izlaganje Kupujmo Hrvatsko i Zlatne ruke ..
Samo moramo odrediti gradove u kojima cemo sudjelovati...
Toliko za sada i svi koji imate nesto pitati dodite,nazovite ..
Lp

Nema komentara:

Objavi komentar