ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Jutarnja nostalgija

Nisam  pisala tjedan   dana ,ali ovo kisno jutro probudilo je u  meni napisati sto se sve desilo ...
Jedan dio moje obitelji proveli smo Praznik rada na moru , a drugi i u 19'stom stoljecu...I mogu reci da je bio radan.
Na pocetku ulaska clanova u Udrugu imai smo sastanak i svima sam objasnila pravila,ali neki se bas i nedrze,nepridrzavaju..
Tako kada sam se vracala doma stigla mi je poruka Da gdje je Gospodin novc od Izlaganja proizvoda u Tc  Dakovo.Odgovorila sam sve je u prostorijama Udruge..
Koliko vremena je proslo od izlaganja, Uskrs i tek sada se zapitala, tko je skupio proizvode,postavio ,ponudio i stajao ...
To me je rastuzilo jer ljudi su stvarno ....No dobro Danas gospoda dolazi po svoj dio i ponovo cu joj objasniti pravila za ubuduce..
Udruga Kockica organizira sajmove,ide na sajmove,a jedan je bio i Florafest u Sl.Brodu.
Bilo je preljepo,a vjerujem da ste svi i vidjeli slike.
Sljedeci sajam je Sajam mogucnosti u Dakov,a taj dan 10.5.dio Udruge odlazi na Lukovacki sajam u Tuzlu.
Rekli su nas financiski pogurati ,ali nista pa se pitam kako ljudi mogu nesto reci,nazvati te,kazu napisi to i to i onda sutjeti o tome..Nerazumjem,ali doci cu do objasnjenja i napisati cu Vam.
Da kada pocnes raditi onda vidis sve te ljude koji nisu ljudi,koli nezele da ti radis,da izades jer njihova lica to govore.A najteze mi je kada kazu da nemaju ili neposjeduju,a ja znam da imaju....
.Da li oni rade svaki dah idu na posao tako i mi svaki dan nesto izradujemo i zelimo izaci van s svojim proizvodima, upoznati ljude s proizvodima,radom,upisati nove clanove....
Posjetite nas na sajmovima ,pitajte,komentirajte...
lp


Nema komentara:

Objavi komentar