srijeda, 22. veljače 2012.

Sajam Zupanja..hahaahah

Evo me malo da nesto napisem.Vec znate za Prvi sajam rukotvorina koji ce se odrzati u Dakovu ..Veoma sam sretna jer ima dosta prjavljenih izlagaca i svi ti ljudi koji zovu ,traze mjesto,raspitivaju se gdje ,sto kada ,koliko..prirasli su mi  srcu..kao da ih poznam jer sam i sam prosla sve to .
Da prosli vikend bila sam na sajmu u Zupanji.Bilo je lijepo,upoznas nove ljude,radove,vidis sto rade..stvoris sebi nove ideje za rad...
Moj stol ,izlagaca. bio je veoma saren ..svi su zastajali,gledali ,komentirali,ponesto i kupili...da to je veoma bitno ponesto su i kupili ....
Jos nesto veoma bitno se desilo pozvani smo Kud Sklad Dakovo i Udruga Kockica na sajam u Lukovcu koji se odrzava u 5 mj.
Biti cemo im gosti i sve ce nam biti placeno...
Sretna sam ...
Da nisam prije pisala o tome Kud Sklad Dakovo dao nam je na raspolaganje svoje plesne skupine,dramsku skupinu, mazuretkinje.....koji ce uveliciti nas sajam...
Hvala Vam svima koji ste se prijavili za sajam,koji podrzavate i medijski nas vodite..jer bez svih vas dobrih ljudi nebi mogli uspjeti..Hvala Vam
Malo, sam nesto napisala ,a sad trk u radionu zavrsiti zapocete radove....,a Vas molim da se javljate...komentirate...ostavite svoje utiske..jer samo tako mozemo uspjeti...
Pozdrav..svima koliko Vas ima. :D



Nema komentara:

Objavi komentar