četvrtak, 1. ožujka 2012.

Svi u Tc Mercator Dakovo 3.i 4.ozujka Prvi sajam rukotvorina ....

Evo me ..
Ovih dana sam tuzna jer meni draga osoba putuje ...smrc,
ali u meni ima jos zivota i veselim se necemu sto ce biti u Dakovu 3. i 4. ozujka Prvi sajam rukotvorina..
Do sad sve tece kao sto je i planirano...sto mi je veoma bitno..
Sutra idemo postaviti klupe gdje ce izlagaci moci staviti svoje rukotvoriine,svoje kreacije koje su vrijedno priredivali za Vas koji cete posjetiti sajam..
Zato Vas i  ovom prilikom pozivam da podrzite sve nas koji smo radili ,koji cemo Vam pokazati sto sve ruke mogu napraviti, da iz bakinih skrinjica izvucemo stare stvari i pocnemo izradivati kao one.
Ovih dana zvalo me je dosta ljudi koji se zele ukljuciti u Udrugu Kockica, sto sam ponosna jer samo tako mozemo ostvarit sve projekte koje smo osmislili.
Ovo je prvi projekt ali ne i zadnji..
Kod nas kreativaca masta nepoznaje granice ,a sve se provodi i u djelo...
Stoga dodite,uclanite se ,radite,poducavajte druge..jer Kupujmo Hrvatsko i dozvolite da nase drage bake budu ponosne na nas i sve sto ste naucili od njih neka nauce nasa djeca...
Dobro  sutra cu postaviti slike prostora od lokala gdje ce biti sajam nadam se da cete biti zadovoljni ..
Idem sad ..i ja nesto raditi jer ovih dana nisam nista..Dodite







Nema komentara:

Objavi komentar