utorak, 27. ožujka 2012.

Gost na Radiu Dakovu

Evo me ..
Mogu reci da jos nje zavrsio danasnji dan, za par minuta,ali morala sam nesto podjeliti s Vama i iskustva koja sam danas stekla kao gost na Radiu Dakovu u emisiji Zenski pogledi.
Imala sam tremu kao da idem na ispit pred profesorima da ne bi nesto krivo rekla, da se ne bi zamucala..ili kao sto zna, mozak stane..Bas kada ne treba.
U pratnji je isla samnom moja kci Kristina:)
Poceli smo razgovor ..tesko mi je govoriti o sebi jer ja imam na umu puno stvari, moj mozak radi ubrzano  pa cak kada i spava ..radi..,stvara, renovira..
Za neke sam dobra osoba ,za nekoga sam najgora ..ja sam covjek pa ako i pogrjesim znam reci oprosti...
Razgovarali smo o sajmu koji ce biti 30. i 31.ozujka u Dakovu, o udruzi koja je u povojima  koju treba postaviti na noge ,projektima,sadrzajima,radionicama i znala sam da sam nesto zaboravil reci ..Zvali su me u Djecji vrtic Zvrk da odrzim radionice ..
Bilo se je veoma lijepo druziti s nasom sugradankom gospodom Vesnom,ugodnog  glas koji mi je ostao u sjecanju jos od djetinjstva,ali sad sam sjedila nasuprot nje ..
Jedno lijepo iskustvo kada mozes pricati o onome sto je godinama bilo u tebi i sada je kao eksplozija buknulo i sretna sam jer to je ono sto volim,sto me ispunjava ..
Zato dodite, posjetite Uskrsni projetni sajam pogledajte ,ponesite unikate doma.
Jos moram napsati da ce na sajmu biti PREZENTACIE koje ce drzati

 gospoda Jasminka Marjanovic ..pocetnu salvetnu ,krekel,marmoriranje jaja i dekorativno slikanje i

gospoda Branka Domjak onestrock tehniku.


Naucite nesto novo ,pogledajte  svi su pozvani i mogu sudjelovati broj neogranicen.

Tko zeli na tecaj od pojedine tehnike moze se upisati jer upisi su u tijeku ..i odrzavati ce se u prostorjama Udruge Kockica.
Poneasite  svoje salvetice jer cete se moci razmjeniti ili prodati...

Da,  jos nesto u 4 mj se sprema nesto novo,nesto ..ali o tome cemo poslje ovog sajma
:)))))








Nema komentara:

Objavi komentar