petak, 16. ožujka 2012.

proljece ....i ljubomora

Moram nesto napisati jer me je rastuzilo danas kada sam procitala jednu poruku..
Jucer smo odrzali sastanak u Udruzi i postavila sam jasna pravila o ponasanju.....a i veoma bitna stavka ljubomora...
Tko je ljubomoran i neka odmah istupi iz Udruge jer nemoze se raditi ako netko nije zadovoljan..
Svaki rad je osobnost covjeka..svi su prelepi i zato trebamo postivati druge clanove,izlagace...a ne govoriti ruzno ..da ...je ..a i sama se time bavis...
Zato moram ponoviti jos jednput necu trpjeti ljubomoru...i molim vas s nekim pitanjima koji nemaju veze o sajmu..izgledu..nemojte postavljati ..a znamo koja je namjera...
Da, ja sve nesebicno organiziram,,za sve vas, da vi dodete izlozite svoje radove..i onda ljubomora proradi....ma to nije ni ljudski,a pokazuje svasta o tome covjeku...
Nadam se da ce preoznati osoba kojoj je namjenjen tekst i moje razocaranje jjjer nema mjesta u ovom poslu za ljubooru moramo biti tim....i samo tako mozemo uspjeti...
lp





Nema komentara:

Objavi komentar