utorak, 13. ožujka 2012.

jos malo i proljece a kod nas je ....

Pozdrav svima ..da kod nas je Uskrsno proljetni sajam ...na dakovackom korzu koji ce se odrzati 30. i 31. ozujka...  petak i subota...

Nakon sajam Rukotvorina koji se je odrzao u TC  Merkator Dakovo , gdje se odazvalo velik broj izlagaca...odlucili smo nastaviti..
Razmisljala sam i po Vasim zeljama odlucila sam se, uplovti u nove vode..i iskusiti ,ponoviti ,dovesti sve Vas u nase Dakovo gdje cete izlagati sve svoje radove...
Sretna sam ..jer ste pokazali veliko zanimanje za ovakve vrste sajmova ....a nadam se da ce i drugi prepoznati i poceti cijeniti unikate ,rukotorine,ljubav i trud ulozen u svaki dio obraden nasim rukama....
Da neki su krenuli u izradu unikata jer su ostali bez posla,neki samo radi hobija,ali i sami vidite da to raste u nesto vise....
Danas sam otvorila racunalo i vidjela jednu gospodu o kojoj je pisao Jutarnji list ...Srce mi je zaigralo od srece i uzbudenja...paa ja ju znam...
Stoga Vas molim da ne odustajete,da gradite svoje snove ,zelje..da stvarate u svojim glavama radove..jer moram priznati sajam u Tc Mercatoru nije ni zavrsio,a ja sam imala viziju gdje cu iduci napraviti....
Da znala sam da se moram organizirati i dosta vrata otvoriti,zamolbe napisati ,slusati ljude koji nisu dovoljno otvoreni prema nasoj ljubavi...ali sve sam presla prepreke i ..Evo me tu sam....
Zato kist,skare,ljepilo u ruke i krenite ,radit,budite vrijedni jer Vas Dakovo ocekuje ,a naravno i ja ...
...Lijep pozdrav

3 komentara:

  1. Lijepo je kada se ovako organiziraju sajmovi, ljudi se povezuju , možda se nšto i proda!Hvala ti što nas pozivaš na sajam, pa nije đakovo preko svijeta!jedino me zanima, ako bih htjela nešto izložiti, što mi je činiti?!

    OdgovoriIzbriši
  2. javite se na broj tel 098 518 375.
    Da lijepo je upoznati nove ljude,podjeliti iskustva...
    javite se lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na informaciji , no na žalost , ovoga puta neću moći jer mi je iskrsnulo putovanje.Lijepo se zabavite , družite i uživajte!!!Bilježim broj za neka druga događanja.Lijepi pozdrav!!!

      Izbriši