četvrtak, 19. travnja 2012.

Opet sam tu :))))

Pozdrav svima

Nije me bilo neko vrijeme, no postoje dva razloga.
Prvi je sto sam se razljutila na kcerku i lupila sam racunalo i nije poslje radilo.Otisao je hardisk.
.
Skupo me je ta ljutnja stajala,a zatim kada smo to rijesili ,kcerka je mijenjala sifre i naravno zaboravila.
Sjetila se  iz nekoliko pokusaja:)
Moram Vam  napisati o sajmu koji ce biti 21.4. na Dakovackom korzu.
Radi se o Sajmu antikvarijata i rukotvorina..Sajam je zamisljen da se odrzava jedanput
 mjesecno svaku drugu subotu.
Takav sajam se odrzava u Osijeku i to prvu subotu u mjesecu i veoma je posjecen.
Vremenska prognoza nije nam bas naklonjena, najavljuju kisu ,ali ja vidim i sunce :)
Dobro, razmisljala sam da se preselimo u Mercator,ali korzo je korzo.
Takvi sajmovi se odrzavaju bez obzira na vrijeme kisu,snijeg.sunce..
Ako bude kisilo odrzati ce se 28.4.na istoj lokaciji.
 Slobodno mi se javite,ako imate ikakvih pitanja u vezi sajma,radionica,uclanjenja u Udrugu jer  ovih dana sam veoma zaposlena....
Toliko za sada od mene.
Lp




Nema komentara:

Objavi komentar