nedjelja, 1. travnja 2012.

Uskrsno-proljetni sajam

Nedjelja...
Nisam odolila da ne napisem jer je sve svjeze i ..kao sto kazu:  Zeljezo se kuje dok je vruce.. Tako i dojmovi.
U petak 30.3.vrijeme nas nije posluzilo, ali subota je bila fenomenalna.. Pravi dan proljetni...Puno ljudi, puno dogadanja..
Vase poruke koje porucuju ''ne odustaj'' i zahvale... bilo mi je dovoljno, napokon netko se sjetio, moje srce je samo podrhtavalo i bilo jos vece.
Ne radi velicine nego radi toga sto ste svi dosli u moj grad, pogledali Dakovacku katedralu, korzo, popili kavu, izlozili svoje rukotvorine i bili sretni sto ste proveli sate u drustvu ljudi koje vama odgovara, gdje ste naucili neke nove tehnike, pokrete kista sto nam je gospoda Branka pokazala, Jasminka svojim velicinom nesebicno i neumorno vodila prezentacije ...Da, to me veseli, ispunjava i zato idemo dalje s projektima...Svaki mjesec ce se odrzavati sajmovi u Dakovu...
Malo sam i tuzna jer ja nisam jedinka ja predstavljam svoj rodni grad, svoje ideje uz pomoc Vas realiziram...na nekakav cudan nacin...i zao mi je sto nismo mogli odrzati sajam na Korzu ..
Čule su se razne glasine ..ustvari kada smo svi pogledali korzo bilo je 2 standa. zbog cega  se naš sajam nije mogao održati na korzu? zbilja ne razumijem, no dobro. zadovoljni smo i sretni :D
Ja neodustajem ...i tu sam radi Vas, radi Vasih zlatnih ruku..
Dragi moji, uskoro cu staviti novu objavu za sajam...
Hvala Vam svima sto pratite blog, sto ste posjetili sajam, podrzali ga, pitali za clanstvo...pokazali interes za rad rukotvorina...
Nastavk slijedi, izlazemo robu u Tc Mercartor Dakovo od 2.do 7. travnja.
Dodite i posjetite nas !
lp

Nema komentara:

Objavi komentar